Re: WAZNE- Portal

Autor: Kaczo (kaczo_at_skynet.iq.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 17:06:56 MET

> do
> No to szczerze współczuję, może trzeba by do lekarza ?
powiedzial, ze to nie jest uleczalne...

> Mozna tylko trzeba chciec ...
do pewnego stopnia potrafie, pozniej zdycham...

P-O-R-T-A-L!!!
> No wlasnie, moze gosc ma 10 latek, zobaczyl po raz pierwszy kilka stronek
9 - nie 10 :)

> chce sam cos stworzyc , a przez przypadek wlazl na polipa i popelnil swoj
> post (bardzo smieszny zreszta ). Nie sadze ze trzeba to od razu okreslac
> mianem kretynizmu, moze predzej niedoswiadczenia.
no, ale ludzie chyba kazdy widzi, ze portal jest zajebiscie duzy a nie 10
podstron gdzie wszystko to 404...

> Tutaj znowu przeginasz. Nie kazdy zaczyna przygode z Netem posiadajac
> znajomosc HTML-a , cgi, php czy czegokolwiek innego. Nie oznacza to ze
jest
> od razu na odstrzal.
rany boskie - chcecie zobaczyc moja pierwsza strone?!? wstydze sie jej
(tematyka), ale dla was moge pokazac! mialem wtedy 11 lat (4 lata temua) i
zrobilem to w notatniku. nie mialem zadnej ksiazki!!! NIC!!! Jesli mam byc
szczery to i tak chodzac po prywatnych stronach byla by gdzies tak na 500
miejscu ;-p

> No tak, u Ciebie to co innego, full profesjonalizm:
> <META HTTP-EQUIV="content-type" CONTENT="text/html; CHARSET=windows-1250">
To wiem - bledy dziecinstwa ;) Zamierzam to poprawic (i te wszystkie CGI..
brrr)

> a http://www.mp3.netrix.prv.pl/ to juz w ogole zabojczo wyglada.
wybacz, ale serwer zdechl i musiali chwilowo usunac PHP... Dlatego mozesz
sobie pociagnac zrodelko... ale mp3.netrix jest moj tylko z domu idzie...

--
|_/\/\_|--[::: mp3.netrix ::: +1500 mp3]----[www.mp3.netrix.prv.pl]