Re: WAZNE- Portal

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 16:28:48 MET

Kaczo wrote:

> Ale to jest kretynizm! Jak widze kogos kto robi sajty w jakis wyswigach i do
> tego jeszcze expressach to mi sraczka wychodzi kilka razy dziennie!
> Wystarczy, ze tylko o takim pomysle jeszcze raz... prrryk...

"Ale to jest kretynizm! Jak widzę kogoś, kto..."
śle posty z nieskonfigurowanego OE
"...to mi sraczka wychodzi kilka razy dziennie!"

> Przeciez gosc nie ma zielonego pojecia o cgi (php?) pewnie ma na jakims
> frikoshu i tam robi swoj (o qrv! co za nazwa ;)) PORTAL!!! P-O-R-T-A-L!!! O
> kuzwa jestem zszokowany jakby mi jaja odcieli 8-\

"Przecież gość nie ma zielonego pojęcia o..."
outlooku.

> Mamusia kupila modem, nie?

Dostało się outlooka "za darmo"?

> Jezzu na takich ludzi to ja bym organizowal niekontrolowany odstrzal...

"Jezzu na takich ludzi to ja bym..."
stawiał cancelboty.

> Malo takich tekstow jest? i znow kolejny 'płortal' robiony (prawie) w
> Wordzie?!? Ja piernicze wezcie mnie dobijcie - nie chce sie juz meczyc!

"Mało takich..."
postów
"...jest? Ja pierniczę, weźcie mnie dobijcie - nie chcę się już męczyć!"

> BTW: Jestem pewny, ze juz moj Netrix moglbym nazwac predzej portalem (ale
> tak nie jest - on nim nigdy nie bedzie bo i tego nie chce), ale ja
> przynajmniej wiem co to znaczy i trzymam sie prawdy...

Aaa! To taki specyficzny rodzaj autoreklamy?

> Pozdrawiam i zycze zdrowka (prawie) wszystkim ]:)

"Pozdrawiam i życzę zdrówka (prawie wszystkim."

P.S. Przecież padło już w tym wątku ile gość ma lat. Uczy się!
Nawet jeżeli popełnia błędy, śle NTG itd., to może niekoniecznie
trzeba tak od razu równać go z ziemią? :-(

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl                         misiek: ...jak to było z tymi