Re: Szlag by to k...a trafil, czyli polska mentalnosc

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 19:39:14 MET

Cezary Suproń wrote:

> O nie tak panowie nie tak !
> Mieszkam na średniej wielkosci osiedlu na którym pojawiła się firma
> oferujaca i-net za 60 pln/mies z przyłaczeniam do POL-34 10 Mb/s i teraz
> jest w niej
> 84 kompy, zabawa w sieci lokalnej a i-net hula aż miło. Wniosek z tego jest
> taki, że inicjatywy
> oddolne z góry skazane są na niepowodzenie a ludzie wchodzą w ten interes
> jesli zaoferuje go konkretna firma na warunkach komercyjnych a nie bliżej
> nie okreslona inicjatywa społeczna.

Ale ja mówiłem o firmie. Powtórzę jeszcze raz jakkolwiek dziwnie
by to brzmiało: nie było takiego zapotrzebowania. :-O
Nie ma zapotrzebowania - nie ma usługi.
Nie wiem. Może to jakaś specyfika dzielnicy, w której mieszkałem.

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl            ...zainstalowałem WIN ME, wprawdzie system