Re: Szlag by to k...a trafil, czyli polska mentalnosc

Autor: Cezary Suproń (csupron_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 16:32:38 MET

Użytkownik "Dariusz Laskowski" <darlas_at_post.pl> napisał w wiadomości

> Ja do niedawna mieszkałem w bloku, w którym gdy pojawiło się
> tego typu ogłoszenie, to zgłosiły się _dwie_ osoby chętne.
> W okolicznych budynkach było podobnie. Po prostu nie było
> zapotrzebowania na usługę. :-O

O nie tak panowie nie tak !
Mieszkam na średniej wielkosci osiedlu na którym pojawiła się firma
oferujaca i-net za 60 pln/mies z przyłaczeniam do POL-34 10 Mb/s i teraz
jest w niej
84 kompy, zabawa w sieci lokalnej a i-net hula aż miło. Wniosek z tego jest
taki, że inicjatywy
oddolne z góry skazane są na niepowodzenie a ludzie wchodzą w ten interes
jesli zaoferuje go konkretna firma na warunkach komercyjnych a nie bliżej
nie okreslona inicjatywa społeczna.

CS