Re: Nowy sposob Polpaku na narzekania klientow ??

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_gazeta.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 17:48:12 MET

Andrzej Wilkoszewski <andrzej_at_solid.pl> wrote:
> Chyba w ramach rekonfiguracji sieci Polpak wymyśił nowy sposób aby klienci
> nie narzekali na wolne połączenia - po prostu nie można ich zmierzyć w
> prosty sposób
ROTFL :)
"zmierzyc" :)
Gdzies tutaj w okolicy sie paleta watek o "mierzeniu" pingiem itp.
> Jak widać z news.tpi.pl łączę się normalnie, a jednocześnie od paru godzin
> mam :
[wyniki pinga i traceroute'a]
Pociesze Cie.
Wczesniej tez bys mial tak samo.
I pewnie kilka miesiecy temu :)
A serwer jak dziala, tak dziala :)
I co teraz ?
> Czyżby ktoś wpadł na genialny pomysł aby blokować pingi po drodze ?
> Jeśli to jest zamierzone to dla mnie to jest chore.
A czy mozesz zabronic administratorowi zablokowac UDP i ICMP ?
Nie mozesz.
Wiec skoro sie mozesz bez problemu laczyc, to o co chodzi ?
Po co bijesz piane ?

--
Przemyslaw Maciuszko