Re: Nowy sposob Polpaku na narzekania klientow ??

Autor: Marcin Kulas (hitower_at_booster.alpha.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 17:28:15 MET

Andrzej Wilkoszewski wrote:

> c:\> ping news.tpi.pl -w 10000
> Pinging news.tpi.pl [213.25.200.9] with 32 bytes of data:
>
> Request timed out.
[...]
> Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),

Przecież tak jest od dawien dawna. Przyblokowany jest ping
(i pewnie parę innych rzeczy).

> Czyżby ktoś wpadł na genialny pomysł aby blokować pingi po drodze ?
> Jeśli to jest zamierzone to dla mnie to jest chore.

Czy ja wiem... Mi osobiście to w niczym nie przeszkadza.
Tylko kiedyś się zdziwiłem, zanim nie zapuściłem tracerouta.

--
hitower_at_booster.alpha.pl
"The difference between roast beef and pea soup? Anyone can roast beef."