Re: Kto wierzy w anonimowosc niech przeczyta to !!!

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 08:48:40 MET

On Thu, 25 Jan 2001 06:29:57 +0000 (UTC), Tomasz Kłoczko <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:
>No to jeszcze raz. Załóżmy, że powstanie wirus który będzie filtrował ruch i
>Ci wyblokuje możliwość łaczenai się do wybranych hostów. To, że mozesz taką
>aktualizację wykonać ręcznie dokładnie nic tu nie zmiania.

No to jeszcze raz . Wirus jezeli bedzie blokowal dostep do hostow to bedzie
blokowal dostep do strony z bazami producenta . Otwarty protokol (jakim jest
ftp) pozwala to bie sciagac bazy za pomoca dajmy na to ncftp (ktory
zawirusowany nie jest) , i udostepniac na lokalnym serwerze . konia z rzedu
programiscie ktory odgadnie nazwelokalnego serwera .

Oczywiscie przymuje ze bramka nie jest zawirusowana.

>Cały trik polega tu na tym, że ktoś wierzy (bo inaczej tego nazwać nie
>można) w skuteczność programów antywirusowych. Ta wiara nie ma nic wspołnego
>z faktyczna skutecznościa tego typu podejścia.

A ja proboje przekazac ze otwarte rozwiazanie AVP jest o wiele madrzejsze niz
inne bo daje mozliwosc obejsc proste blokady.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
2 + 2 = 4 (for the time being).