Re: Kosztowne negocjacje z 0202122

Autor: TPI (gutek69_at_2com.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 09:27:12 MET


Użytkownik "Szymon Nitka" <sz.nitka_at_wirtualny.gdansk.OUT.pl> napisał w
wiadomości news:chomik.93ep7l.9q.1_at_szymon.org...
>
> "Lukasz Kozicki" <lkozicki(@)atelier.pl> napisał
> [w news:3A5ACC48.7F31C07A_at_atelier.pl]:
>
> >
> > - czy ktoś zatem reklamował z powodzeniem połączenia z 0202122
> > trwające dłużej niż 40 sek. (z wyjątkiem 1 (jednego !) człowieka,
> > który napisał do mnie na priva - dot. r.1997 )
>
>
> Nom... ja :], choć czasowo ile to było... Zdaje się, że w TP SA panuje
> pogląd (w gdańskim Zakładzie, więc masz blisko z Gdyni ;>), iż powinno
> uznawać się reklamacje "zaliczonych" połączeń trwających do 10 sekund i
> przerwanych.
>
> Jeśli dodasz do tego czas negocjacji modemów - 20-30 sekund chyba
> spokojnie? - to spokojnie reklamuj te połączenia.
>
>
> Moją reklamację uzasadniłem *prawidłową* konfiguracją mojego
komputera,
> zgodną co do joty z konfiguracją na www.tpnet.pl. Reklamacja w pierwszym
> podejściu została odrzucona, w drugim - po odwołaniu do dyrektora Zakładu
> TP SA (przyznaję - nie pamiętam jak się najwyższy szczebel
TP-administracji
> nazywa :>) - została uznana.
>
> Łącznie - za okres chyba 11 miesięcy miesięcy uznano mi prawie 3 (lub
> 4?) tysiące reklamowanych impulsów. Poszukaj w archiwach p.r.t. i polipa -
> pisałem wtedy "na gorąco" o tym.
>
>
Ja tez tak mialem, zawsze odrzucają pierwsza reklamacje, a druga przyjeta :)



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:42:06 MET DST