Re: Pomocy - kontakt z NASK-iem

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_Elektron.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 00:10:12 MET

Dzien dobry,

On Tue, 23 Jan 2001, MarK wrote:

> Tak sobie zarejestrowałem dwie domeny w nowym systemie rejestracji w NASK-u,
> i nic.

Pewnie ktos czeka na odpowiednie oplacenie uslugi. Sprawa jest bardzo
skomplikowana albowiem urzednicy NASKowi sa jednoczesnie
badaczami-naukowcami. Wiec nie da sie jak z drogowka ("masz Pan stowe bez
formalnosci bo mi sie bardzo spieszy"). Zarazem trzeba zaplacic i jakos
podbudowac honor naukowca. Np. ze niby dzieki zaplacie odkrycia naukowe
poszly do przodu. Jak Pan dobrze rozegra, to nawet uznaja Pana za
osobistego wyslannika Wilusia Gates'a (por. www.microsoft.pl).

Krzysztof Czuma