Pomocy - kontakt z NASK-iem

Autor: MarK (mkonczal_at_poznan.tpsa.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 23:39:09 MET

Tak sobie zarejestrowałem dwie domeny w nowym systemie rejestracji w NASK-u,
otrzymałem ID wniosku no i spokojnie czekam na rejestrację. Niestety
rejestrowane domeny nie są nazwą firmy (aktualną, bo pod nową firma będzie
promowana gdzieś od połowy roku). Po 7 dniach dostałem e-maila z NASK-u,
powołującego się na pkt. 14 Zasad rejestracji i utrzymania domen
(http://www.dns.pl/zasady.html), że mam przedłożyć dokumenty potwierdzające
prawo do nazwy domeny. I wszystko w porządku. Mam zgłoszenie nazwy firmy i
logotypu do Rejestru Znaków Towarowych w Urzędzie Patentowym RP lecz
niestety NASK w e-mailu nie podał żadnej formy kontaktu ani sposobu
przekazania w/w dokumentu (tel, fax, osoba kontaktowa itp). Próbuje od dwóch
dni dodzwonić się do Administratorów DNS-u (tel. 022 523-13-00) - cały dzień
zajęte, a jak w końcu nieoczekiwanie usłyszałem sygnał wołania w słuchawce
telefonu i szczęśliwie oczekiwałem na rozmowę z Pracownikiem NASK-u on po
prostu podniósł słuchawkę i z pełną premedytacją ją odłożył!!!! Odesłałem
e-mail z zapytaniem o powyższą sprawę na adres e-mail z którego dostałem
list i nic. A obawiam się, że ktoś ma chrapkę na domenę i szybko skończy mi
się czas wygaśnięcia zgłoszenia rejestracji domeny.

Może ktoś wie z kim i pod jakim numerem telefonu można się skontaktować z
NASK-iem. A może ktoś z NASK-u czyta tą listę i pomoże :))

MarK