Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 06:32:51 MET

Dariusz Laskowski <darlas_at_post.pl> wrote:

> To oczywiste. Ale mowa o prywatnych komputerach w prywatncyh
> domach. Jeżeli ja na swój dysk pewne strony ściągam, a pewnych
> nie, to zagrażam w jakiś sposób wolności informacji?

Jeżeli ściagasz zasób który akurat jest też intensywnie zaciągany przez
innych to conajmniej dwuznacznie w zasadzie wspomagasz i zagraszasz
wolności informacji.
W przypadku skrajnym wolność informacji może być tak duża, że nie można
będzie go wogóle się do niej dostać :)

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*