Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 13:49:30 MET

Adam Gasiorowski wrote:

> Jest rozwiazanie. SAM mu dostarcz informacji ktorych potrzebuje.
> Jesli nie chcesz/nie masz czasu/nie wiesz jak znajdzie je SAMO. Jesli nie
> w domu, to w bibliotece. Jesli nie w bibliotece, to u kolegi. Programy
> blokujace stwarzaja ILUZJE kontroli i sa moralnie naganne.

To jasne, że numerem jeden w dostarczaniu informacji powinien być
rodzic. Co do biblioteki, to cóż... moim zdaniem to bardzo zacne
miejsce. Z kolegami może być różnie. ;-)
Co do moralności, czy jest moralnie naganne stosowanie kategorii
wiekowych dla np. filmów? Czy jest moralnie naganny wstęp do
sekszopów tylko dla dorosłych? IMHO przecież nie.
A co do programów na moim kompie, to ja mogę mieć u siebie
kolekcję zdjęć z "panienkami", albo oprogramowanie takie treści
blokujące - moja sprawa. Twoja moralność nie ma związku z moim
komputerem. ;-)

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl                          Obdarowany mówi dziękuję,