Re: transparent proxy

Autor: Tomasz Dymek (tomek_at_se.com.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 13:23:35 MET

[...]

JR> LANie z adresami dynamicznie przydzielanymi przez DHCP z krotkim
JR> lease time (np. u mnie w pracy lease time jest 3 godziny) :-)

A tak właściwie to po co? Macie za mało adresów? Jeśli nie to nie
ma to sensu, jeśli tak to nic nie pomoże. DHCP ma tak że po upływie
połowy lease time stacja zaczyna się denerwować i wysyła do serwera
pytanie czy any napewno dostanie ten sam adres.

--
                                                                   * Tomek.
SALESMEN. TORPEDOED. ENGAGING VALIUM NOZZLE. U-473.