Re: transparent proxy

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 19:11:23 MET

Dnia 16 Jan 01 o godz. 17:04, Wojtek Frabinski napisal(a):

> Tyle z w sytuacjach o ktore mi chodzi to ciastka odpadaja. Bo
> wlascicielowi serwisu/banera zalezy zeby nie zliczac wiecej niz jedno
> wejscie z jednego kompa a uzytkownikowi kompa wrecz przeciwnie. No a
> ciastko wystarczy skasowac.

Typowy klikacz na ogol nie wie jak to zrobic.
Uzytkownicy nie bedacy typowymi klikaczami nie klikaja w banery z zasady :-)

> Adresu IP tak latwo zmienic sie nie da.

Zwlaszcza z dial-upa, gdzie zmienia ci sie on za kazdym polaczeniem, albo w
LANie z adresami dynamicznie przydzielanymi przez DHCP z krotkim lease time
(np. u mnie w pracy lease time jest 3 godziny) :-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl