NetMeeting - Prosze o Pomoc

Autor: bx1 (bx1_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 14:17:52 MET

Czesc Wszystkim
Z gory przepraszam, ze byc moze zadaje zbyt proste lub oczywiste pytanie....
ale
nie mam najmniejszego pojecia jak skonfigurowac ten program. Nie jestem
osoba, ktora ma mozliwosc czestego kontaktu z siecia, dlatego pewne
podstawowe
wydawac by sie moglo rzeczy sa dla mnie dosc skaplikowane! Chodzi mi
omozliwosc skontaktowania sie z rodzinka we Francji, super byloby ich tez
zobaczyc.... PROSZE O POMOC !!!

Pozdrawiam i z gory dziekuje za ew. pomoc.
Pozdrawiam Bx1. (Asia)
P.S.
Byc moze trafilam na grupe, na ktorej nie rozmawia sie na takie tematy.
Jezeli tak to prosze o jakias wskazowke i polecenie mi innej grupy lub moze
ciekawej strony www.