Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.netinfo.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 00:26:30 MET

On Thu, 18 Jan 2001 23:46:21 +0100, Dariusz Laskowski <darlas_at_post.pl> wrote:
>Ależ ja wcale nie zajmuję takiego skrajnego stanowiska. Jednak
>jakieś minimum rozsądku przydałoby się - chociażby umowna
>granica wiekowa - 16? 18?

na co? na ogladnie panienek? na wpuszczanie do wypozyczalni kaset video?
sorry, swiat sie zmienia i nie koniecznie ze wszystkim trzeba walczyc.
dzis w wieku 18 lat to juz zwykle sie nie oglada panienek
na ekranie, ani w gazetach, tylko sie zaspokaja IRL.
a i pewnie nierzadko w wieku 16 lat. i nic zlego z tej wczesnej
'gazetowej' czy 'filmowej' edukacji nie wychodzi,
za to wiele dobrego (koniec z tematami tabu, jedynie sluszną pozycją,
kołdrą i zgaszonym światłem :)

--c, nowe, mlode pokolenie

ps. to polip? a, sorry, ale i tak wyślę :)