Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 21:42:41 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> Ble, ble, ble. Zdanie rownie prawdziwe co komunaly w stylu "nie wierz nigdy
> kobiecie" itp. I wcale nie usprawiedliwia cie usmieszek postawiony na koncu,
> bo gloszenie takich pogladow nawet zartem jest zbyt szkodliwe, aby mozna bylo
> przejsc nad tym do porzadku dziennego.

Kiedy to niestety prawda. Ale to jescze nic, bo okazuje się,
że ze wszystkich ludzi, którzy kontaktują się z dziećmi, najmniejszy
wpływ na nie mają ich własni rodzice (niestety).
Tak jest życie urządzone po prostu...

--
Dariusz Laskowski                                 [Noworyta News Reader]
mailto:darlas_at_post.pl         Program ma w kodzie nawet telefon do mojej