Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 21:54:15 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> Ehm, moglbys rozwinac to zdanie, bo go nie rozumiem???

Ehh, trochę sobie zażartowałem, być może niesmacznie.
Autorka grupowej strony *.dzieci twierdzi, że sporo odwiedzin tej
strony, to wejścia osobników, którzy przychodzą tam prosto ze stron
pedofilskich, a przychodzą oczywiście w poszukiwaniu zdjęć dzieci.
Jeżeli to prawda, to oczywiście jest to dla rodziców wystawiających
zdjęcia swoich pociech conajmniej irytujące. Z tym się zgadzam.
Śmieszy mnie jednak jej obsesyjna wrecz gorliwość (oczywiście IMHO)
w tropieniu takich osobników i groźne pokrzykiwania na grupie
swojego czasu.

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl        Odnoszę wrażenie, że w Twoich artykułach