Re: Glupota domoroslych 'hakerow'...

Autor: Gwidon S. Naskrent (root_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 20:39:13 MET

On Thu, 18 Jan 2001, Dariusz Laskowski wrote:

> Zanim wpisałem poprawne, to gdzieś tak z dziesieć razy logowałem się
> z hasłem niepoprawnym. No i co? Włamywałem się? ~:-]

Skądże znowu! Przecież nie miałeś zamiaru "przełamania zabezpieczenia",
jak to ujmuje KK.

Spokojnych snów ;)

PS. Swoją drogą to ciekawy login, który pozwala tyle razy się
logować... zwykle implementacje UNIXowe po trzech się blokują i wysyłają
monit do admina.

--
                            Gwidon S. Naskrent (GSN)
                            naskrent_at_hoth.amu.edu.pl