Re: Ryczaltowy Internet w Dialogu - kto uzywa?

Autor: Animek (animus_at_irc.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 19:03:46 MET

Tue, 16 Jan 2001 23:16:32, "Piotrek 'Treku' Papaˆa"
<treku_at_poczta.onet.pl> wykombinował:

> zaledwie?
> ja bym się z tego cieszył że tylko tylu, generalnie jestem za tym by jak
> najbardziej ograniczyć
> dostęp do sieci. To znaczy zeby stado miało łacza 19,200 bps a ja i ludzie
> ktorzy rzeczywiscie
> internetu potrzebuja większe ( np 10Mbps :) ) ale to utopia :)

Oczywiście, wspaniały pomysł. A może są ludzie którzy bardziej
potrzebują internetu i to Tobie dostanie się 19.200 bps ?

niech utopia pozostanie utopią...

Animus

--
| animus_at_irc.pl  http://www.athys.prv.pl  http://www.teamos2.org.pl |