Re: Ryczaltowy Internet w Dialogu - kto uzywa?

Autor: Piotrek 'Treku' Papała (treku_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 00:16:32 MET

Użytkownik <michalrok_at_my-deja.com> napisał w wiadomości
> Przeczytalem ostatnio informacje, ze w Dialogu na 110000 abonentow
> ryczaltowy dostep dial-up zamowilo zaledwie 2100 osob.

zaledwie?
ja bym się z tego cieszył że tylko tylu, generalnie jestem za tym by jak
najbardziej ograniczyć
dostęp do sieci. To znaczy zeby stado miało łacza 19,200 bps a ja i ludzie
ktorzy rzeczywiscie
internetu potrzebuja większe ( np 10Mbps :) ) ale to utopia :)

--
|"Kto nie pracuje,ten nie je" - Lenin|  Piotrek 'Treku' Papała  |