Re: Czy modernizacja Polpaku juz sie zakonczyla?

Autor: Sylwester S. Biernacki (obeer_at_astercity.net)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 12:26:39 MET

Użytkownik "Marek Moskal" <moskit_at_irc.p-l> napisał w wiadomości

> Poważna firma.
>
> Inna sprawa, że czasami bardzo trudno jest zdefiniować i przeprowadzić
> testy tak, aby z nich coś naprawdę wynikało.

Moskit: ja wiem, że Ty byś mi przywiózł od was z Brukseli 3 GSRy na plecach
do testów ;-)
Byle by tylko kupić Cisco a nie Junipera :PPPP

Ale pomyśl tak: jeśli firma jest w stanie za to zapłacić to się da coś
załatwić. Ale jeśli firma jest niezdecydowana,
to marketingowo rzecz biorąc o wiele lepiej jest zaproponować takiemu
delikwentowi bilet na samolot i zafundować wycieczkę
po fabryce. Jest to element z którego korzysta kilka firm i z reguły takie
osoby po powrocie z "wycieczki" tak mają w głowach
poukładane, że kupią to co im się powie :)

pozdrawiam,
Obeer