Re: Czy modernizacja Polpaku juz sie zakonczyla?

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 17:08:29 MET

Sylwester S. Biernacki napisal(a) [16 Jan 2001]:

>Moskit: ja wiem, że Ty byś mi przywiózł od was z Brukseli 3 GSRy na
>plecach do testów ;-)
>Byle by tylko kupić Cisco a nie Junipera :PPPP

Z tak rzeczowym argumentem nie sposób dyskutować.

[...]
>Ale pomyśl tak: jeśli firma jest w stanie za to zapłacić to się da coś
>załatwić.

Jeśli firma nie jest w stanie zapłacić (uwzględniając kredyty i inne
sposoby finansowania) za sprzęt, który chce kupić, nikt nie będzie z nimi
na poważnie rozmawiał, a tym bardziej oferował im sprzętu do
przetestowania.

Jeśli poważna firma ma zamiar realizować duży projekt, każdy producent,
któremu zależy na tym projekcie, dostarczy do testów sprzęt wart choćby i
miliony dolarów.

--
					(moskit_at_irc.pl)