Re: Polpak <-> Wask zemsta za Dialog ?

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 12:37:15 MET

Nawiązując do postu z Tue, 16 Jan 2001 11:19:07 +0000 (UTC) autorstwa Przemysław Gubernat (Przemyslaw_at_Gubernat.CoM.invalid):
: Od jakiegoś tygodnia widzę ciekawy routing Polpak - Wask
: droga Wrocław(hop.1-4) do Warszawy(hop 6) i znów do Wrocławia (hop 7,8),
: potem powienien być: w 9 hopie router wasku a potem interesujący host.
: i w sumie jest 10 hopów. Natomaist w drugą stronę jest hopów 6 ! (z powodu
: padu bramki Wask-Polpak nie mogę tego pokazać)

Nie jestem pracownikiem CST TP SA, więc nie wypowiadam się
autorytatywnie, ale pewnie chodzi o współistnienie ze sobą przez jakiś
czas dwóch szkieletów Polpaka, które styk mają tylko w Warszawie.
Pare dni temu z Krakowa do Krakowa też szło przez Warszawę, ale
wkrótce się ustabilizowało.
Przypuszczam, że powinno się ustablizować w ciągu kilku dni.

Od razu mówię, że jakby TP SA uruchomiła oba szkielety i zrobiła
kilkanaście styków między nimi, to byłby o niebo większy bałagan.
Dokładniej to styk jest, tylko jest niepełna redystrybucja rutingu
między nimi... no nieważne, sam nie do końca rozumiem Polpak ;-)

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.