Re: dlaczego nie u nas

Autor: Apache SA (apache_SA_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 23:01:29 MET

Użytkownik Dariusz Laskowski <darlas_at_post.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:15012001.4CF9C4BE_at_DariuszLaskowski...

Moze

> Cóż. Cena ok. 160 zł jest niewygórowana - pewnie będzie tych SDI
przybywać.
> Wtedy do "jakiejś firmy telekomunikacyjnej" zamiast mnie zastukają realia.
> No chyba, że sieć się nagle jakoś zmieni, czego życzę i sobie, i Tobie.

Moze i nie ale 999 za podlaczenie - zdecydowanie. Tak... zmiany... :-)

Niech bedzie...

--
****---///Unoficiall Arnold Buzdygan Fan Club\\\---****
          Strona Sabaziosa, dzial Liber Buzdyganum