Re: dlaczego nie u nas

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 20:27:18 MET

Apache SA wrote:

> No wlasnie IMHO. Jesli uwazasz ze to taki dobry pomysl to pojdz do jakiejs
> firmy telekomuniukacyjnej i moze sie twoim pomyslem ktos zainteresuje. Moze
> nawet zostanie w zycie wprowadzony (oby nie :-).

Cóż. Cena ok. 160 zł jest niewygórowana - pewnie będzie tych SDI przybywać.
Wtedy do "jakiejś firmy telekomunikacyjnej" zamiast mnie zastukają realia.
No chyba, że sieć się nagle jakoś zmieni, czego życzę i sobie, i Tobie.

> Przemyslalem cala sprawe i doszedlem do wnionsku ze gowno cie moze obchodzic
> jak ktos korzysta ze swojego SDI!!!

Cóż... No to może EOT?

--
Dariusz Laskowski                                                   ___  __
mailto:darlas_at_post.pl                                              ( / \( /