Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 20:29:37 MET

ByCZy wrote:

> Podpisuje sie obiema raczkami!

Ja też. Tyle, że przecież nie chodzi o maskowanie seksualności, a np. o obrazki
typu trzech mięśniaków pastwi się nad kobietą w ciąży, seks trzynastolatków itp.

--
Dariusz Laskowski               Mikolaj.: Czyli jednak niewstawianie ptaszków
mailto:darlas_at_post.pl                     dla wiadomości w QP to błąd OE?