Re: Czy modernizacja Polpaku juz sie zakonczyla?

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 13:20:50 MET

"Nijou" <nijou_at_rycerze-ni-do-skasowania.go2.pl> wrote...
> Ja w Gdansku mam wrazenie ze nie - wszystko chodzi slimaczo. A moze
jeszcze
> trwa?

Pewnie sie zakonczyla i to jak widac pelnym sukcesem.
Udalo sie pogorszyc transmisje do niespotykanego poziomu
, a wiec cel czyli zwiekszenie wplywow z dial-upa zostal osiagniety.

Zreszta nie zwracaj uwagi na takie blachostki jak "slimacze chodzenie".
Podelektuj sie lebiej poeamatami se stron tepsa:

"Wzrastające zapotrzebowanie klientów na coraz szybsze, łatwiejsze i
bardziej różnorodne sposoby dostępu do sieci skłaniają TP S.A.- POLPAK do
inwestycji, modernizacji i rozbudowy sieci. Działania TP S.A. -POLPAK są
zaplanowane, systematyczne i celowe. Rezultatem rozbudowy sieci będzie
wysoka szybkość przełączania ruchu IP, ułatwione zarządzanie siecią,
przygotowanie do przesyłania danych z prędkościami gigabitowymi oraz
zwiększenie wydajności sieci. "

miab