Re: dlaczego nie u nas

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 00:58:42 MET

On 13 Jan 2001 21:41:08 GMT, jurekz_at_tel.debica.pl (Jurek Zielinski)
wrote:

>troszke nie na temat - ale:
>Nie wiem dlaczego ludzie tak bronią się przeciwko płatnością za generowany
>ruch (czy tak jak tu - powiązania pomiędzy ruchem a płatnościami)
moze dlatego ze na poziomie protokolu Ipv4 nie da sie odroznic ruchu
generowanego od inicjowanego z zewnatrz? umow sie ze swoim ISP ze
placisz za ruch (nie za pasmo), zamow szybkie lacze a piorunem
doprowadze cie do ruiny...

--
Darek