Re: wymuszone proxy

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 00:19:54 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> [o przymusowym proxy]

> No i co z tego? Jak *praktycznie* wyegzekwujesz od providera to, ze ten
> punkt umowy jest niebyly, bez sadu???

"Kazdy punkt _jakiejkolwiek umowy cywilno-prawnej_ sprzeczny z aktem prawnym
wyzszego rzedu - czyli np. ustawa - jest z mocy prawa niewazny.
Trudno zeby umowy cywilne mogly anulowac prawo panstwowe, nieprawdaz?"

;-)

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl                           Nic mnie tak nie relaksuje