Re: Tepsa robi kaszanę z routerami ?

Autor: MarekLef (mareklef_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 16:57:26 MET

--
Użytkownik "Andrzej Litewka" <andx_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Po zasięgnięciu opinii fachowców wynika, że moje problemy z onetem to
tepsa
> (?)
> Czy jest jakiś adres gdzie można kierować uwagi na temat sypania się ich
> ustrojstw ?
>
> Oto przykładowe wyniki, które przeprowadziłem na poleconej mi stronie
> testowej: http://netquality.onet.pl/
>
> Strona testowa - Wynik testów
> Ocena jakości połączenia: 2.4 - prawie nie działa
 Przy wlaczeniu w3.cache - wynik 2.6 prawie nie dziala.
Po wylaczeniu wynik 7.8 - zadowalajaco - ok 16:50 w niedziele
Niektozy mowia wlaczaj inni daj spokoj . Z moich oserwacji wynika ze ztrony
zagraniczne szybciej sie laduja przy wlaczonym w3.cache, a krajowe wolniej -
moze tu pies lamera pogrzebany?
Marek L.