Re: dlaczego nie u nas

Autor: Robert Redziak (rekin_at_supersmietnik.plukwa.net)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 16:21:04 MET

On Sun, 14 Jan 2001 14:20:48 +0100, miab
<miab_at_warman.com.pl> wrote:

>Widze ze Linux to znacznie wiekszy kanal niz M$W.
>Nie dosc ze juz jak slyszlaem zaczyna potrzebowac
>wiecej zasobow niz W to jeszcze servispaki mierzy sie
>na plyty. Jesli tak to zwracam honor.
>I martwie sie tylko tymi gigabajtami danych przetaczjacymi
>sie przez siec za sprawa kilera Windows.

 Ty... Ty to nawet fajny jesteś. Może nawet zapropnuję cię
 do ZKC, chociaż nie wiem, czy Lech będzie chciał marnować
 na Ciebie miejsce ;>

 Misieńko Kochana. To że Twój ukochany Microsoft wypuszcza
 jedną płytkę, na której jest tylko jeden konkretny, a
 poprawki, oraz oprogramowanie dodatkowe, musisz sciągnąć
 sobie sam, nie oznacza, że inni nie mogą proponować
 zestawu, który na płytach instalacyjnych, oprócz
 zasadniczego produktu (tu OS-u), zawiera jeszcze kilka
 tysięcy pakietów z przeróżnym oprogramowaniem
 towarzyszącym i żeby było jeszcze śmieszniej, nie oznacza
 również, że w miarę pokazywania się uaktualnień, nie mogą
 się one znaleźć na obrazie płytki instalacyjnej. To tylko
 dowodzi tego, gdzie tak naprawdę Microsoft ma swoich
 klientów.

 Pozdrawiam.

robert rędziak ::: my personal opinions ::: rekin.plukwa.net
,,Na początku był /dev. I przyszedł Root, i spojrzał na
/dev, i stworzył /bin. I zobaczył, że /bin było dobre. Więc
stworzył jescze /usr/ucb i Bonika Kujanego. I spojrzał na
swe dzieło, i gorzko zapłakał.''
		   -- Lech Szychowski na pl.comp.os.advocacy