Re: dlaczego nie u nas

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 11:32:12 MET

Dnia 15 Jan 01 o godz. 8:18, Jurek Zielinski napisal(a):

> troszke nie na temat - ale:
> Nie wiem dlaczego ludzie tak bronią się przeciwko płatnością za generowany
> ruch (czy tak jak tu - powiązania pomiędzy ruchem a płatnościami)

Dlatego, ze ten "generowany" ruch - wbrew nazwie - nie w calosci jest
generowany przez Ciebie, i nie do konca od ciebie zalezy.
Na przyklad, ktos ze zlosliwosci zacznie cie mailbombowac - i juz ruch na
twoim laczu rosnie.
Postawisz sobie serwer, ludzie beda ciagnac od ciebie strony, a ty musisz za
to placic.
Nikt nie chce placic za cos, co od niego nie zalezy.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl