dlaczego nie u nas

Autor: Marek (markwater_at_interia.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 09:07:55 MET

Mam konto pocztowe ma niemieckim serwerze gmx i regularnie otrzymuję majl
informacyjny dla użytkowników kont. W ostatnim (otrzymanym dzisiaj rano)
pojawiła się pewna informacja, która mnie troszeczkę wyprowadziła ze spokoju
ducha.
Oto ona:

********
Internet mit Standleitungs-Komfort jetzt 12 x schneller als ein
ISDN-Kanal und ohne Zeitbegrenzung für nur 29 Mark* im Monat!

1&1 Internet.profi DSL ist die neue Zugangstechnologie fürs WWW -
bis zu 12 x schneller als ein ISDN-Kanal. Für nur 29 Mark mtl.
(* zzgl. mtl. T-DSL-Gebühren ab DM 14,89) können Sie unbegrenzt
lange mit bis zu 1 Gigabyte Übertragungsvolumen im Internet surfen.
Ein weiteres Highlight: Keine zusätzlichen Telefongebühren!
Inklusive innovative Internet-Applikationen: .de-Domain,
100 MB Homepage, 50 E-Mail-Postfächer, Unified Messaging, Software
zur Homepage-Gestaltung/-Verwaltung und vieles mehr.

*********

Dla niewtajemniczonych i nie znających języka Goethego - jest to DSL za
około 80 PLN/miesiąc (w zależności od zamówionej przepustowości - to ten
dodatek z '*').

Jak się czeka miesiącami na realizację usługi SDI to można sobie tylko o
czymś takim pomarzyć. :-((

Marek