Re: wymuszone proxy

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 16:07:52 MET

bloodman_at_poczta.fm (Tomasz Tomkowiak) wrote:
> Witam smarkacz <smarkacz_at_anathema.eu.org>,
> Nie ma. Ale jest punkt mowiacy o zachowaniu prywatnosci.

Więc twierdzisz, że Konstytucja jest wewnętrznie sprzeczna?

> Ehhh... zaczynasz rzyczepiac sie do piszacego - czy to nie czasem
> brak argumentow?

Jakich? Zadałem proste pytanie, zamiast tego odpowiedziałeś na
zupełnie inne. Z tego wniosek, że albo nie zrozumiałeś pytania, albo
też nie umiesz czytać. Ponieważ po kimś, kto twierdzi, że art. 54 p. 1
Konstytucji RP zabrania providerowi postawienia transparent proxy
trudno się spodziewać umiejętności rozumienia czytanego tekstu, nie
zdziwiłem się. Proste. A teraz, wracając do tematu - z czego wynika
obowiązek ISP wobec klienta, jaki to obowiązek i dlaczego rzeczony
artykuł nie ma tu nic do rzeczy? :-p

ps. Czy Expert nie pisał ostatnio nic o klonowaniu?

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Zwykly uzytkownik nie laduje calego M$ Office, Internetu i nie