Re: wymuszone proxy

Autor: Tomasz Tomkowiak (bloodman_at_poczta.fm)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 01:32:24 MET

Witam smarkacz <smarkacz_at_anathema.eu.org>,
dnia 12-Sty-01 (Piątek) o 17:07:52 napisales:

> Więc twierdzisz, że Konstytucja jest wewnętrznie sprzeczna?

Nie. Punkt o prywatnosci uzupelnia punkt o dostepie do informacji
(w tym przypadku i rozumieniu - i nie uogolniajac...). Pisalem juz
jaka jest roznica wiec prosze dokladniej czytac. Ale moze powtorze:
Jak to sa MOJE (w rozumieniu ISP) dane to nie mam obowiazku ich
upubliczniania. Cala reszte ktora sie znajduje na moim (ISP)
serwerze lub ktora przeplywa przez serwer powinna byc udostepniona
bez filtrowania (w znaczeniu -> pelna)

> po kimś, kto twierdzi, że art. 54 p. 1 Konstytucji RP zabrania
> providerowi postawienia transparent proxy trudno się spodziewać
> umiejętności rozumienia czytanego tekstu, nie zdziwiłem się.

Nigdy tego nie twierdzilem. Sluchaj, przestac krecic... raz udajesz
glupka co nie rozumie, drugim razem wyciagasz zbyt daleko posuniete
wnioski... co ty... z KRESOW jestes czy co? Bez obrazy, ale troche
niepowaznie sie zachowujesz...

> A teraz, wracając do tematu - z czego wynika obowiązek ISP wobec
> klienta,

Z czego? Poniewaz swiadczy TAKIE uslugi.

> jaki to obowiązek

Dostarczania danych (ogolnie)

> i dlaczego rzeczony artykuł nie ma tu nic do rzeczy? :-p

To Twoje slowa ;)
A ja nie bede powtarzal wszystkiego od poczatku... EOT.

> ps. Czy Expert nie pisał ostatnio nic o klonowaniu?
;P

--
BloodMan^Prototype                                subscribe amypl_at_egroups.com
ťťť  amiga_at_irc.pl    www.amypl.o.k.pl    #amypl    Amiga user since 1990  ŤŤŤ

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt
--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip