Re: wymuszone proxy

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 16:00:07 MET

bloodman_at_poczta.fm (Tomasz Tomkowiak) wrote:
> Witam smarkacz <smarkacz_at_anathema.eu.org>,
> Nie widzisz roznicy?

Nie. Przecież to Ty stwierdziłeś, że nie wolno ograniczać. A mi
ograniczasz (podobnie zresztą jak wszyscy inni). :-p

> Tak - i teraz skocz na poczatek maila... btw. ja nigdy nie pisalem
> ze ISP musi 'zapewnic' od strony technicznej jesli nie ma takiego
> wymogu...

Więc co musi? Odpowiedź prosta - to, co jest zapisane w umowie.
I gdzie tu art. 54 p. 1 Konstytucji?

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
I proszę mi nie wmawiać, że głosowanie za powstaniem nowej grupy,