Re: wymuszone proxy

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 18:12:23 MET

bloodman_at_poczta.fm (Tomasz Tomkowiak) wrote:
> To zalezy - niekoniecznie... jesli ogranicza dostep do informacji
> podpada to pod konstucje...

IMO portalisz. Równie dobrze mógłbym napisać, że ograniczasz mój
dostęp do informacji, bo nie zafundujesz mi OC-3 do domu.

> A zaden punkt umowy nie ma mocy prawnej jezeli jest sprzeczny z
> konstytucja. Tzn. jest niebyly.

IMO (jedno wielkie - prawnikiem nie jestem) ten punkt nie dotyczy,
i nie może dotyczyć ISP - raczej tylko instytucji rządowych.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
informatyk to człowiek wykorzystujący KOMPUTER.