Re: wymuszone proxy

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 18:25:10 MET

On Fri, 12 Jan 2001, smarkacz wrote:

>+ bloodman_at_poczta.fm (Tomasz Tomkowiak) wrote:
[...]
>+ > A zaden punkt umowy nie ma mocy prawnej jezeli jest sprzeczny z
>+ > konstytucja. Tzn. jest niebyly.
>+
>+ IMO (jedno wielkie - prawnikiem nie jestem) ten punkt nie dotyczy,
>+ i nie może dotyczyć ISP - raczej tylko instytucji rządowych.

 Dotyczy na pewno. Wyobraź sobie że w umowie jest stwierdzenie:
"w razie niewywiązania się Wykonawcy Zamawiający może zastrzelić
Wykonawcę".
 Sugerujesz, że *taka umowa* ma moc prawną ?? Bo ja wręcz
przeciwnie -;)
 Czy może Tomasz jest w stanie mi udzielić informacji (bo widzę
że wyraźnie napisał: "punkt umowy") że uchylany jest tylko
punkt umowy sprzeczny z prawem ?
 Bo mi by bardziej pasowało -:) żeby to była cała umowa[1],
ale pewnie nie jest -:(

 Gotfryd
[1] tak, tak - chodzi o licencje które zawierają postanowienia
 sprzeczne z polskim prawem -:]

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.