Re: transparent proxy

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 14:58:43 MET

On Wed, 10 Jan 2001 13:37:08 -0000, moskit_at_irc.p-l (Marek Moskal)
wrote:

>Moglbys konkretnie opisac, jakie miales problemy ?
Nieaktulane strony (nawet po reload), problemy z otwarciem roznych
stron. To raczej problemy wynikajace z kiepskiej konfiguracji serwera.
Jednak dla mnie osobiscie najwazniejsze sa problemy z jednoznaczna
identyfikacja mojego komputera w sieci.
Korzystam z wielu programow partnerskich i podobnych uslug banerowych.
Serwisy tego typu zwykle po prostu nie zliczaja odwiedzin przez proxy
(albo zliczja tylko jedno z jednego IP), a niektore nawet ich
zabraniaja.

>Dobrze zaimplementowane proxy nie powinno powodowac problemow. Otrzymanie
>strony z serwera zamiast kopii mozna wymusic (Pragma: no-cache), sa tez
>takie mechanizmy jak automatyczne ominiecie proxy w przypadku np. problemu
>autoryzacji (otrzymanie 403 od serwera).
Czy jakiekolwiek proxy nie bedzie powodowac opisanych wyzej problemow?
Nie sadze. Po prostu w niektorych sytyacjach polaczenie bezposrednie
jest konieczne. Ale moge sie mylic.

--
Wojtek Frabinski     ICQ 50443653
wojtekfr_at_alpha.net.pl