Re: transparent proxy

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 14:37:08 MET

Wojtek Frabinski napisal(a) [10 Jan 2001]:

>Akurat to ja jestem klientem ktory odczul dzialanie proxy i to wcale
>nie pozytywne.

Moglbys konkretnie opisac, jakie miales problemy ?

> Zreszta niezaleznie jak dobre proxy by nie bylo to zawsze pozostana
>pewne ograniczenia wynikajace z jego natury i takze te ograniczenia we
>mnie uderzaja.

Dobrze zaimplementowane proxy nie powinno powodowac problemow. Otrzymanie
strony z serwera zamiast kopii mozna wymusic (Pragma: no-cache), sa tez
takie mechanizmy jak automatyczne ominiecie proxy w przypadku np. problemu
autoryzacji (otrzymanie 403 od serwera).

--
					(moskit_at_irc.pl)