Re: transparent proxy

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 12:27:09 MET

On Wed, 10 Jan 2001 10:02:41 +0100, Adam Obszynski <awo_at_freebsd.pl>
wrote:
>Jesli zrobisz wszystko aby proxy takie dzialalo poprawnie
>a najlepiej zrobisz cala instalacje redundantnie...
>to klient powinien tylko odczuc polepszenie
>a ty mniejsza saturacje lacza ... tego najdrozszego 8-)
Akurat to ja jestem klientem ktory odczul dzialanie proxy i to wcale
nie pozytywne. Wniosek z tego ze instalacja dobrze zrobiona nie byla
:)
 Zreszta niezaleznie jak dobre proxy by nie bylo to zawsze pozostana
pewne ograniczenia wynikajace z jego natury i takze te ograniczenia we
mnie uderzaja.

Ale na razie sprawa zakonczya sie tak ze po gwaltownej reakacji
uzytkownikow provider zawiesil transparent proxy. Twierdzi jednak ze
uruchomi nowy, wydajny serwer proxy. Mam tylko nadzieje ze on
przymusowy nie bedzie. Zobaczymy. Dzieki za pomoc.
Chwilowo wojenka zawieszona :-) chodziaz wszystkie opinie oczywisice
beda cenne.

--
Wojtek Frabinski     ICQ 50443653
wojtekfr_at_alpha.net.pl