Odp: Nowy sposob rejestrowania domen w NASK'u :))

Autor: Michał Świderski (cyberstudio_at_cyberstudio.com.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 10:42:46 MET

Użytkownik Piotr 'LaBRIE' Musial <pmusial_at_imagination.com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:3A5B0015.E4E3A1BC_at_imagination.com.pl...

> Bez urazy a komu zglaszac dziwaczne funkcjonowanie Waszego
> faxu czy tez osob odpowiedzialnych za ich odbieranie?
> Przyznam, ze nudza i irytuja mnie maile w stylu
> jutro uplywa termin wyslania potwierdzenia pisemnego, zwlaszcza
> ze potwierdzenia wyslalem kilkukrotnie...
>
> LaBRIE
> --
> Piotr 'LaBRIE' Musial / pmusial_at_imagination.com.pl / labrie_at_irc.pl
> "Lost in the sky, clouds roll by & I roll with them" Dream Theater

Witam!

To im się chyba bardzo często zdarza, bo ja też miałem przyjemność
otzrymywania takich maili

Pozdrawiam!
Michał Świderski
e-mail: cyberstudio_at_cyberstudio.com.pl
www: http://www.cyberstudio.com.pl/
www: http://www.astalavista.pl/