Re: Nowy sposob rejestrowania domen w NASK'u :))

Autor: Szymon Nitka (sz.nitka_at_wirtualny.gdansk.OUT.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 11:22:07 MET

"Michał Świderski" <cyberstudio_at_cyberstudio.com.pl> napisał
    [w news:3a5c2e88$1_at_news.artur.pl]:

[...]

> To im się chyba bardzo często zdarza, bo ja też miałem przyjemność
> otzrymywania takich maili

    Właśnie też przed chwilą dostałem informacje o niedoręczeniu wniosku, a
wysłałem go pięć minut po wniosku elektronicznym! Co za cholerny burdel.

    A jeśli już NASK wprowadza jakiekolwiek ulepszenia, niech myśli nad ich
realizacją *porządnie*. Może Wasze i mój (choć nie mam pojecia co mogłoby
być nie tak!) wniosek odpadły z jakichś tam względów? Dlaczego o tym nie ma
informacji?!

--
... Szymon Nitka ... szn1-ripe ... sz.nitka(@)atelier.pl ...
... Wirtualny Gdańsk ... http://www.wirtualny.gdansk.pl/ ...