Re: Nowy sposob rejestrowania domen w NASK'u :))

Autor: Konrad Madej (kmadej_at_nask.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 11:57:27 MET

Michał Świderski <cyberstudio_at_cyberstudio.com.pl> wrote:

> [...]
> To im się chyba bardzo często zdarza, bo ja też miałem przyjemność
> otzrymywania takich maili

Jezeli ta wiadomosc zostala wyslana cos kolo polnocy ;) to
jest to tylko *przypomnienie*. Nie oznacza to, ze faksy nie dotarly itp.
Ma to na celu przypomnienie wnioskodawcy, ze jezeli *jeszcze tego nie zrobil*
to zeby doslal faks bo ma ostatnia szanse.

Pozdrawiam,

--
Konrad Madej
e-mail: kmadej_at_nask.pl