Re: wymuszone proxy

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 23:43:54 MET

On 09 Jan 2001 23:19:17 +0100, smarkacz_at_anathema.eu.org (smarkacz)
wrote:

>Niestety - trudno będzie powiedzieć cokolwiek konkretnego bez
>znajomości treści umowy i regulaminu.
Czy jesli zrobie ocra umowy i regulaminu pomozecie mi to dokladnie
rostrzygnac?
Sprawa jest dla mnie dosc wazna bo to proxy znaczaco ogranicza moje
mozliwosci korzystania z sieci.
Moj provider juz nie raz wykazal sie niekompetencja ale tym razem
przegial. Niestety nie za bardzo mam do kogo sie przeniesz wiec
pozostaje mi wyegzekwowanie dotrzymywania juz zawartej umowy.
TIA

--
Wojtek Frabinski     ICQ 50443653
wojtekfr_at_alpha.net.pl