Re: wymuszone proxy

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 23:19:17 MET

Wojtek Frabinski <wojtekfr_at_alpha.net.pl> wrote:
> Konkretnie chodzi o to czy provider ma prawo wprowadzic obowiazkwo
> takie proxy jesli w umowie jest zapis o nielimitowanym dostepie do
> sieci a nie ma ani slowa o proxy?

Nie wiem - myślę, że nie ma takiego prawa. Ale to tylko moje zdanie;
nie wiem czy istnieją zapisy prawne, które rozstrzygałyby ten problem.

> Bo moj provider wlasnie tak zrobil i uwaza ze nie jest to lamanie
> regulaminu a moje zdanie jest inne.

Niestety - trudno będzie powiedzieć cokolwiek konkretnego bez
znajomości treści umowy i regulaminu.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
a co tu ma do rzeczy linuks ? chodzi o linuksiarzy, takich ludków z