Re: wymuszone proxy

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 23:59:10 MET

Wojtek Frabinski <wojtekfr_at_alpha.net.pl> wrote:
> Czy jesli zrobie ocra umowy i regulaminu pomozecie mi to dokladnie
> rostrzygnac?

Może. Bez względu na to, co tu przeczytasz, nie zmusi to providera do
zmian, takie możliwości ma tylko sąd.

> Sprawa jest dla mnie dosc wazna bo to proxy znaczaco ogranicza moje
> mozliwosci korzystania z sieci.

To przykre.

> Moj provider juz nie raz wykazal sie niekompetencja ale tym razem
> przegial. Niestety nie za bardzo mam do kogo sie przeniesz wiec
> pozostaje mi wyegzekwowanie dotrzymywania juz zawartej umowy.

To może być trudne - *rozstrzygnąć* taki spór może tylko wyrok sądu;
polskie sądy działają nienajlepiej (a już na pewno nienajszybciej).
Tutaj możesz się co najwyżej dowiedzieć, czy dałeś sobie w umowie
wcisnąć sformułowanie, które pozwala providerowi zainstalować proxy,
czy też nie, w dodatku będzie to tylko opinia kilku osób, nie mająca
żadnej mocy prawnej.

Ale być może uda się providerowi przemówić do rozsądku..

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Najnormalniej w świecie formatowanie nadane przez autora ogranicza