Re: Onet doprowadza mnie do szału

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 13:01:06 MET

Nawiązując do postu z 9 Jan 2001 12:14:51 +0100 autorstwa topikx_at_o2.pl (topikx_at_o2.pl):
: > Niestety, problemem polskiego Internetu (zeby nawiazac do tematyki listy ;->)
: > staje sie to, ze mnostwo uzytkownikow uwaza, ze admin, czy kto tam jest po
: > drugiej stronie kabla, powinien byc jasnowidzem i na sformulowanie "mi nie
: > dziala" od razu wiedziec, co uzytkownikowi nie dziala. Natomiast prosba ze
: > strony tegoz admina o jakas wspolprace w zdiagnozowaniu problemu konczy sie
: > na ogol u takiego uzytkownika - tak jak u ciebie - swietym oburzeniem "ja na
: > tym sie nie znam i nie chce sie znac, od tego sa inni, ja zglaszam problem i
: > oczekuje naprawy". Coz, skoro nie wykazujesz checi do wspolpracy, to mozesz
: > sie spodziewac, ze dalej ci nie bedzie dzialac.
: Cześć!! Jestem skromnym administratorem jednej z amatorskich sieci na osiedlu
: 1000-lecia w Katowicach. Jest nas 25 osób (będzie więcej)i muszę się z tobą
: zgodzić apro po współpracy admina i użytkownika. Ilesz to razy słyszałem, że
: coś komuś nie działa, albo coś sie zepsuło!!!
: Prawda jest taka, że administrator może w pewnym momencie może stać
: się "chłopcem na posyłki", jeżeli nie ustawi sobie ludzi w sieci i zmusi ich do
: samodzielności!!!

Heh, przez dwa lata adminowałem siecią w akademiku, gdzie mieszkało
okkoło 400 studentów wydziału EAIiE AGH, kierunki informa, robotyka,
elektronika/telekomunikacja i elektrotechnika, z czego tylko
kilkanaście osób cokolwiek się orientowało w sieciach komputerowych...
Komputerów w sieci było do 250, sieć oparta na koncentryku...
Możecie sobie wyobrazić, co się działo ;)

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.