Re: Onet doprowadza mnie do szału

Autor: topikx_at_o2.pl
Data: Tue 09 Jan 2001 - 13:33:09 MET

> Nawiązując do postu z 9 Jan 2001 12:14:51 +0100 autorstwa topikx_at_o2.pl
(topikx_at_o2.pl):
> : > Niestety, problemem polskiego Internetu (zeby nawiazac do tematyki
listy ;->)
> : > staje sie to, ze mnostwo uzytkownikow uwaza, ze admin, czy kto tam jest
po
> : > drugiej stronie kabla, powinien byc jasnowidzem i na sformulowanie "mi
nie
> : > dziala" od razu wiedziec, co uzytkownikowi nie dziala. Natomiast prosba
ze
> [...]

Grzegorz!!
Muszę ci pogratulować administrowania siecią na 250 kompów
wpiętych w koncentryk!!Stary to jest gigantyczne przedsięwzięcie!!
W naszej sieci koncentryk łączy tylko hub'y. Mam pytanko!
Jeżeli mamy pięć hubów(piątego wypinamy z lini) to czy przyłączenie switch'a
 nie spowoduje kłopotów!! - Chodzi o to, że jeden z użytkowników chce mieć
sygnał na dwa kompy i do naszej skrętki, którą mu puściliśmy chce wpiąc switcha.
(osobiście mi to"śmierdzi")Wiele osób nie potrafi odpowiedzieć mi na to pytanie.
Chodzi o praktykę, czy spotkałeś sie z takim przypadkiem?

Z poszanowaniem topik!
topikx_at_o2.pl
dzięki!